Find din billige skiferie her
Ændre børns alder
Du kan også kontakte os på 97 32 44 40

Oftest stillede spørgsmål Covid-19

OBS: Denne side opdateres løbende

Senest opdateret: 13. august 2020

Nedenfor kan du se oftest stillede spørgsmål. Mangler du svar på dit spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.

 

1. Annullering af rejse
2. Ombooking
3. Returnering af mine penge
4. Mit skiferie land er gult hos Udenrigsministeriet
5. Mit skiferie land er orange/rødt hos Udenrigsministeriet
6. Er jeg sikker på mit hotel, i forhold til hygiejne, myndighedskrav og smittefare
7. Er flyene fyldt til sidste sæde ved flyrejser
8. Afbrudt ferie og hjemrejse
9. Er der afterski
10. Er der skiskole

 

Q: Kan jeg annullere min skiferie?

A: Du kan kvit og frit frem til 1/10 annullere din skiferie og få alle penge retur. Efter 1/10, 2020 kan du ikke annullere din rejse, uden at miste dit depositum og/eller dine indbetalte penge.
Du kan med fordel tegne vores helt nye TRYGHEDSFORSIKRING. Dette skal gøres i bestillingsøjeblikket eller senest 7 dage efter din bestilling af en skiferie. Desuden kan du tegne en afbestillingsforsikring, der dækker ved sygdom.

Skulle Udenrigsministeriet fraråde unødvendige rejser til dit rejseland på afrejsetidspunkt vil vi automatisk annullere din rejse og tilbagebetale dit tilgodehavende.

 

Q: Kan jeg ombooke min rejse?

A: Frem til 40 dage før afrejse kan du kvit og frit ombooke din rejse ud fra den ledighed der findes i vores rejseprogram.

 

Q: Kan jeg få mine indbetalte penge retur?

A: Frem til 1/10 får du alle dine indbetalte penge retur, hvis du ikke ønsker at tage på skiferie med os. Efter 1/10 kan du få dine penge retur, hvis du har tegnet vores TRYGHEDSFORSIKRING.

Dette kan ske op til 31 dage før din check-in på dit bestilte hotel eller lejlighed. Med denne forsikring stiller vi ingen spørgsmål – vi tilbagebetaler blot dine penge. Læs mere om TRYGHEDSFORSIKRINGEN her.

Frarådes rejser til din destination på rejsetidspunktet, eller skulle grænserne være lukket, så vil du også få alle dine penge tilbage igen, uanset om du har tilkøbt forsikring eller ej.

 

Q: Mit skiferie land er gult hos Udenrigsministeriet?

A: Når Udenrigsministeriet har markeret et land som værende i risikozonen gul, så rejser vi stadig til det pågældende land.

 

Q: Mit skiferie land er orange/rødt hos Udenrigsministeriet?

A: Når Udenrigsministeriet fraråder ikke nødvendige rejser til et land, markeres det med risikozone orange/rød.
Hvis dette gør sig gældende, så sender vi ikke gæster afsted og gæster på rejsemålet skal rejse hjem i god ro og orden. Gæster som har bestilt en rejse hos os og som ikke kan komme afsted, vil få samtlige deres indbetalte penge retur på deres konto.

 

Q: Er jeg sikker på mit hotel, i forhold til hygiejne, myndighedskrav og smittefare?

A: Alle hoteller i Østrig og Tyskland vil kun være åbne, såfremt de kan overholde deres nationale myndigheders anvisninger.

 

Q: Er fly/busserne fyldt til sidste sæde på min rejse?

A: Vi følger den lovgivning, der er på området. Det betyder konkret, at må der kun være gæster på hvert andet sæde – ja så følger vi den regel. Er der ingen reguleringer på området så flyver vi med fyldte fly og busser. Er der restriktioner omkring brug af mundbind så vil alle vores gæster også bliver informeret omkring dette inden afrejse.


Q: Afbrudt ferie og hjemrejse?
A: Hvis du ønsker at afbryde din ferie og rejse hjem før tid, så er det din egen rejseforsikring, der skal dække eventuelle omkostninger.


Q: Er der afterski?

A: Det er svært at svare på lige nu. Er der markante ændringer på destinationerne, vil vi informere dig om det inden afrejse. På samme måde som man også ser i Danmark og resten af verden, må vi dog forvente en anden måde at være sammen på. Dette kan eksempelvis betyde at afterski vil foregå udenfor, ingen servering i baren. Mere afstand mellem bordene osv. Vi vil til enhver tid følge de restriktioner der er på det pågældende rejsemål, således vi alle tager det ansvar, der skal til for at minimere smittespredning.


Q: Er der skiskole?

A: Ja det vil være muligt at komme på skiskole. Hold op til maks 10 pers.

 

Q: Er der restriktioner i lifterne?

A: Som det ser ud nu, vil lifterne køre som de plejer. Selvfølgelig med stor fokus på alles sikkerhed.

 

Denne information vil løbende blive opdateret og mere vil evt. blive tilføjet. Vi har en stor interesse i at informere så godt vi kan omkring hele Corona situationen. Så derfor tjek gerne denne side ud i ny og næ for evt. opdateringer. Datoen for sidste opdatering finder du øverst i denne skrivelse.

Vi glæder os, trods en lidt anderledes skisæson grundet COVID-19 og deraf restriktioner i hele verden - til at byde vores gæster velkommen på ski i Alperne.

Forsikring

Vi har lanceret en TRYGHEDSFORSIKRING.
Forsikringen som giver dig maksimal tryghed i den situation verden befinder sig i idag.

Med vores nye unikke forsikring har du muligheden for at annullere eller frit ombooke din skitur op til 31 dage før afrejse.

LÆS OM DEN HER

 

Vil du sikre dig og dine rejsefæller den perfekte skiferie?
Du har muligheden for, at få os til at sammensætte et skræddersyet tilbud, der matcher dine ønsker og behov - ud fra vores ekspertise.

Vi giver dig mulighed for at vælge mellem:


Slip for ansvaret og stå med planlægningen selv.

Gør brug af vores meget erfarne og passionerede rejsekonsulenter allerede i dag. Alle er passioneret omkring skirejser og kender vores hoteller og lejligheder ned til mindste detalje.

Modtag et uforpligtende tilbud

Skriv gerne så mange informationer som muligt, f.eks.: Antal personer, Antal skidage, Rejseuge, Hvor I vil hen osv.
97 32 44 40 Min billet
OnlineSki