Find din billige skiferie her
Ændre børns alder
Du kan også kontakte os på 97 32 44 40

Ofte stillede spørgsmål:

Nedenfor kan du se en oversigt over nogle af de spørgsmål vi ofte bliver stillet. Finder du ikke svar på dit spørgsmål i oversigten, er du meget velkommen til at kontakte os.

 

Bestilling af skiferie. Hvordan er jeg sikret?

  • Du kan trygt bestille din skiferie hos OnlineSki.dk - Vi er medlem af Rejsegarantifonden. Se mere her: www.Rejsegarantifonden.dk

 

Hvordan, hvor meget og hvornår skal jeg betale depositum?

  • Når du har afsluttet din bestilling, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på den mailadresse med et link til betalings siden. Depositummet på 1700,- kr. pr. person skal betales med det samme i forbindelse med bestilling. Du kan også gå ind under MIN BILLET i øverste højre hjørne af denne side og indtastet bookingnummer og password.

 

I skriver at I er DK´s billigste skirejse bureau, hvorfor er I det?

  • Vores formål er at reducere mellemled og omkostninger, så det bliver så billigt som muligt for vores kunder. Da vi kun er online, giver det os mulighed for at tilbyde de samme kvalitetsprodukter som andre udbydere også har - bare endnu billigere.

 

Har I guider på destinationerne?

  • Nej vi har ingen guider på vores destinationer, men vores samarbejdspartnere på hotellerne/lejlighederne hjælper gerne hvis I støder på et problem - Ellers ring til os på +45 97 32 44 40, så hjælper vi gerne.

 

I har ingen guider, men hvordan kan I så tilbyde dansk skiskole?

  • Vi har en aftale med skiskolerne i Wagrain, Maria Alm og Lofer om, at ALLE børn og nybegyndere der rejser med OnlineSki kan få dansk undervisning. 
  • Vi kan derfor GARANTERE dansk skiskole for børn og begyndere på disse 3 destinationer. På de andre destinationer findes der også danske skilærere, men vi kan ikke garantere at I kan få dem

 

Jeg har lavet en bestilling. Hvordan kan jeg være sikker på at OnlineSki har modtaget den?

  • Når du har afsluttet din bestilling, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på den mailadresse, du har oplyst. Modtager du ikke en ordrebekræftelse straks, kan det skyldes, at ordren ikke er gennemført eller at mailadressen ikke er korrekt.

 

Får jeg en kvittering når jeg har foretaget en indbetaling?

  • Ja, vi fremsender en kvittering på mail hver gang vi modtager en indbetaling.

 

Kan jeg tilrette min billet?

  • Ja, du går ind under MIN BILLET i øverste højre hjørne af denne side og indtaster bookingnummer og password. Disse finder du på din billet.

 

Jeg kan ikke finde mit booking nummer eller password?

  • Det kan ikke lade sig gøre at komme ind på "Min billet" uden booking nummer eller password. Ring venligst 0045 97 32 44 40 så hjælper vi jer gerne.

 

Hvor meget sne er der på destinationen, og kan vi komme på ski?

  • Snemeldinger og webcams finder du på de enkelte rejsemåls sider. Vi sørger for opdaterede meldinger og billeder.

 

Er priserne på hjemmesiden inkl. liftkort og skileje?

  • Ja - alle vores priser er inkluderet liftkort og skileje. Det er selvfølgelig muligt at fratrække skilejen, hvis man selv har udstyr.

 

Vi har selv ski - eller skal ikke have liftkort. Hvad bliver der trukket fra prisen?

  • Se priserne for fradrag under hver destination i venstre side under punktet Liftkort/skileje.

 

Skal jeg medbringe pas på rejsen til Tyskland, Italien eller Østrig?

  • Ja. Du skal altid medbringe pas.

 

Hvornår kan vi komme ind på hotellet / lejligheden?

  • Man kan komme ind på indkvarteringsstedet senest kl. 17.00 på ankomstdagen – dog ofte allerede ved 13.00 tiden. Man skal senest være ude kl. 10.00 på afrejsedagen. De præcise tider fremgår på rejsebeviset under hotel info.

 

Skal jeg selv have håndklæder og sengetøj med?

  • Hvis du bor på hotel, skal du ikke have noget med.
  • For lejlighederne fremgår det i fakta boksen i hotel siden, men er som oftest inkluderet.

 

Jeg har glemt noget på hotellet, hvordan får jeg fat i det?

  • Du kontakter os via mail med en beskrivelse af det mistede, hvorefter vi vil kontakte hotellet og forsøge at finde det glemte.
  • Mod betaling af et ekspeditionsgebyr på kr. 200,- vil dette fremsendes Jeres adresse i Danmark.

 

Har I snegaranti ? 

  • NEJ, vi har ikke snegaranti. Hvis der ingen sne er på rejsemålet kan liftkort og skileje afbestilles senest 3 før afrejse. Dette gøres på telefon 97 32 44 40. Hvis I kommer frem og først indløser liftkortet, så er refusion ikke muligt. Et 6 eller 7 dages liftkort der er brugt "blot" 1 gang og er taget i brug og kan IKKE REFUNDERES, ej heller de dage hvor det ikke er brugt.

 

Hvornår får jeg min flybillet?

  • Du får ikke en flybillet, men skal blot fremvise dit rejsebevis ved skranken. HUSK PAS

 

Hvor lang tid før skal jeg være i lufthavnen ved fly rejse?

  • 2 timer før afrejse.

 

Hvor meget bagage må jeg have med i flyet?

  • Flyrejsende må medringe følgende: (Fra Kastrup med Air Berlin 20 kg bagage inkl. skistøvler + 5 kg håndbagage) (Fra Billund med Jettime 15 kg bagage inkl. skistøvler + 5 kg håndbagage) Tillæg for ski bestilles og afregnes separat inden afrejsen, og der er begrænset antal pladser.

 

Jeg ønsker at afbestilling min rejse, hvad gør jeg?

  • Afbestilling skal meddeles til OnlineSki.dk snarest muligt. Send en mail på info@OnlineSki.dk eller ring på 00 45 97 32 44 40

 

Vi kører selv, men hvor ligger indkvarteringen?

  • På dit rejsebevis står der indkvarteringstedets adresse, GPS kordinator m.m.

 

 

97 32 44 40 Min billet
OnlineSki