Kundecenter Tlf: 97 32 44 40

Åbent når du har fri
Søndag-torsdag kl. 9-21, Fredag-lørdag kl. 9-17

Ofte stillede spørgsmål:

Nedenfor kan du se en oversigt over nogle af de spørgsmål vi ofte bliver stillet. Finder du ikke svar på dit spørgsmål i oversigten, er du meget velkommen til at kontakte os.

 

Bestilling af skiferie. Hvordan er jeg sikret?

  • Du kan trygt bestille din skiferie hos OnlineSki.dk - Vi er medlem af Rejsegarantifonden. Se mere her: www.Rejsegarantifonden.dk

 

Hvordan, hvor meget og hvornår skal jeg betale depositum?

  • Når du har afsluttet din bestilling, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på den mailadresse med et link til betalings siden. Depositummet på 800,- kr. pr. person skal være betalt indenfor 3 dage efter bestilling. Du kan også gå ind under MIN BILLET i øverste højre hjørne af denne side og indtastet bookingnummer og password.

 

I skriver at I er DK´s billigste skirejse bureau, hvorfor er I det?

  • Vores formål er at reducere mellemled og omkostninger, så det bliver så billigt som muligt for vores kunder. Da vi kun er online, giver det os mulighed for at tilbyde de samme kvalitetsprodukter som andre udbydere også har - bare endnu billigere.

 

Har I guider på destinationerne?

  • Nej vi har ingen guider på vores destinationer, men vores samarbejdspartnere på hotellerne/lejlighederne hjælper gerne hvis I støder på et problem - Ellers ring til os på +45 97 32 44 40, så hjælper vi gerne.

 

I har ingen guider, men hvordan kan I så tilbyde dansk skiskole?

  • Vi har en aftale med skiskolerne i Wagrain, Maria Alm og Lofer om, at ALLE børn og nybegyndere der rejser med OnlineSki kan få dansk undervisning. 
  • Vi kan derfor GARANTERE dansk skiskole for børn og begyndere på disse 3 destinationer. På de andre destinationer findes der også danske skilærere, men vi kan ikke garantere at I kan få dem

 

Jeg har lavet en bestilling. Hvordan kan jeg være sikker på at OnlineSki har modtaget den?

  • Når du har afsluttet din bestilling, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på den mailadresse, du har oplyst. Modtager du ikke en ordrebekræftelse straks, kan det skyldes, at ordren ikke er gennemført eller at mailadressen ikke er korrekt.

 

Får jeg en kvittering når jeg har foretaget en indbetaling?

  • Ja, vi fremsender en kvittering på mail hver gang vi modtager en indbetaling.

 

Kan jeg tilrette min billet?

  • Ja, du går ind under MIN BILLET i øverste højre hjørne af denne side og indtaster bookingnummer og password. Disse finder du på din billet.

 

Jeg kan ikke finde mit booking nummer eller password?

  • Det kan ikke lade sig gøre at komme ind på "Min billet" uden booking nummer eller password. Ring venligst 0045 97 32 44 40 så hjælper vi jer gerne.

 

Hvor meget sne er der på destinationen, og kan vi komme på ski?

  • Snemeldinger og webcams finder du på de enkelte rejsemåls sider. Vi sørger for opdaterede meldinger og billeder.

 

Er priserne på hjemmesiden inkl. liftkort og skileje?

  • Ja i Berchtesgaden, Dachstein West, Lofer, Maria Alm og Tauplitz er priserne inkl. liftkort og skileje.
  • I Schladming, Wagrain, Flachau, Kleinarl, Wilder Kaiser og Zell am See er priserne inkl. 6 dages liftkort. 
  • I Livigno samt Canazei er priserne IKKE inkl. liftkort og skileje.

    Se priserne for tilkøb under hver destination i venstre side under punktet Liftkort/skileje/skiskole.

 

Vi har selv ski - eller skal ikke have liftkort. Hvad bliver der trykket fra prisen?

  • Se priserne for fradrag under hver destination i venstre side under punktet Liftkort/skileje.

 

Skal jeg medbringe pas på rejsen til Tyskland, Italien eller Østrig?

  • Ja. Du skal altid medbringe pas.

 

Skal jeg medbringe foto til liftkortet?

  • Nej de bliver lavet med OnlineSki's logo på. Hvis I skal have liftkort i 8 dage eller mere, bliver der taget et billede af jer ved liftkort kassen.

 

Hvornår kan vi komme ind på hotellet / lejligheden?

  • Man kan komme ind på indkvarteringsstedet senest kl. 17.00 på ankomstdagen – dog ofte allerede ved 13.00 tiden. Man skal senest være ude kl. 10.00 på afrejsedagen. De præcise tider fremgår på rejsebeviset under hotel info.

 

Skal jeg selv have håndklæder og sengetøj med?

  • Hvis du bor på hotel, skal du ikke have noget med.
  • For lejlighederne fremgår det i fakta boksen i hotel siden, men er som oftest inkluderet.

 

Jeg har glemt noget på hotellet, hvordan får jeg fat i det?

  • Du kontakter os via mail med en beskrivelse af det mistede, hvorefter vi vil kontakte hotellet og forsøge at finde det glemte.
  • Mod betaling af et ekspeditionsgebyr på kr. 200,- vil dette fremsendes Jeres adresse i Danmark.

 

Har I snegaranti ? 

  • NEJ, vi har ikke snegaranti. Hvis der ingen sne er på rejsemålet kan liftkort og skileje afbestiles frem til 2 dage før afrejse. Dette gøres på telefon 97 32 44 40. Hvis I kommer frem og først indløser liftkortet, så er refusion ikke muligt. Et 6 eller 7 dages liftkort der er brugt "blot" 1 gang og er taget i brug og kan IKKE REFUNDERES, ej heller de dage hvor det ikke er brugt.

 

Hvornår får jeg min flybillet?

  • Du får ikke en flybillet, men skal blot fremvise dit rejsebevis ved skranken. HUSK PAS

 

Hvor lang tid før skal jeg være i lufthavnen ved fly rejse?

  • 2 timer før afrejse.

 

Hvor meget bagage må jeg have med i flyet?

  • Flyrejsende må medringe følgende: (Fra Kastrup med Air Berlin 20 kg bagage inkl. skistøvler + 5 kg håndbagage) (Fra Billund med Jettime 15 kg bagage inkl. skistøvler + 5 kg håndbagage) Tillæg for ski bestilles og afregnes separat inden afrejsen, og der er begrænset antal pladser.

 

Jeg ønsker at afbestilling min rejse, hvad gør jeg?

  • Afbestilling skal meddeles til OnlineSki.dk snarest muligt. Send en mail på info@OnlineSki.dk eller ring på 00 45 97 32 44 40

 

Vi kører selv, men hvor ligger indkvarteringen?

  • På dit rejsebevis står der indkvarteringstedets adresse, GPS kordinator m.m.
Hvem er OnlineSki.dk

Vi er 4 skiglade personer der MEGET gerne vil dele alle vores ski oplevelser med Jer.
Vi lægger stor vægt på god og personlig service, og tilbyder skirejser med fly eller kør selv til Danmark´s billigste priser.
Billigere end at booke direkte på destinationen.

Vi har set ALLE vores indkvarteringssteder og stået på ski på alle vore rejsemål, så vi ved hvad vi snakker om !

Åbent når du har fri !

Vil du gerne have Danmarks billigste tilbud på skiferien ? Få 3 uforpligtende tilbud på mail.
Brug for valg af rejsemål, spørgsmål omkring indkvarterings steder, skiskole eller andet så kontakt vores kompetente team og få god og personlig service.

Ring på telefon 97 32 44 40 eller chat med os !
Man-fre kl. 9-14

Hvad siger vores kunder

Kendte ikke OnlineSki.dk - det gør vi nu og jeg kan ikke forestille mig at det er sidste gang vi bestiller skirejse hos dem. Vi har stået på ski i 20 år og dette var noget af det bedste vi har oplevet. Kommunikation online/chat når man havde brug for det var perfekt - servicen var i top, vi har intet at klage over alt klappede perfekt.
TAK OnlineSki.dk

Jens Nielsen